قلعه‌نویی:باید هشت بازیکن را تعویض می‌کردم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلالی ها بیانو آدرس esteghlalyhabian.loxblog.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






این وبلاگ به نظر شما چه جوره؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 36
بازدید کل : 23969
تعداد مطالب : 118
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1





Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل

 به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال و به نقل از فارس،امیر قلعه‌نویی پس از مساوی یک بر یک مقابل مس کرمان در نشست خبری گفت: بازی خوبی بود اما ما خوب نبودیم. اگر قرار بود تعویض کنیم باید هشت بازیکن را تعویض می‌کردم اما روی نیمکت بازیکن نداشتیم. امروز چهارنفره بازی کردیم و از بازی فولاد تا این بازی خوب ریکاوری نکردیم. چون بدنسازی هم نکردیم خسته بودیم و باید بگویم که ما خوب نبودیم.

قلعه نویی در مورد داوری این بازی گفت: خوشحالم که مظفری زاده که داور خوبی است برگشته اما در شرایط آرمانی نبود. همین که برگشته برای جامعه داوری ما خوب بود.

وی در مورد لاوره و تعویضش در دقیقه 31 گفت: به نظر شما دقیقه چند باید عوض می‌شد. دو روز قبل او را برای این بازی آماده کردیم امروز تیم ما خوب نبود نه فقط گوران بلکه خواستیم تغیر تاکتیک بدهیم اما جمشیدیان هم خوب نبود. امروز با 4 نفر بازی می‌کردیم و هشت بازیکن ما خوب نبودند.

سرمربی استقلال در مورد اینکه روی نیمکت هم بازیکن نداشتید، گفت: دو روز پیش مجیدی به من زنگ زد و گفت می‌خواهم شما را ببینم و با هم حرف زدیم و من انتظار این حرکت را نداشتم این شانس من است که همه مثل منصوریان و فکری در زمان ما خداحافظی می‌کنند. گفتم مقابل تراکتورسازی خداحافظی کن اما گفت می‌خواهم در روز خوب از فوتبال خداجافظی کنم.

قلعه نویی ادامه داد: به او گفتم بیرون از تهران با ما نباش و فقط در بازی‌های تهران باش رفت و فکر کرد ولی در نهایت تصمیم گرفت که برود. من سعی کردم که او را از تصمیمش منصرف کنم اما او می‌گفت می‌خواهم در شرایطی بروم که بهترین هستم این هم تصمیم خوبی است. بین من و او سوتفاهم‌هایی بود که رفع شد. او می‌توانست تا آخر لیگ بازی کند. او سالیان سال برای استقلال و فوتبال زحمت کشید. نکته تاریک فرهاد این بود که می‌توانست در تیم ملی باشد. بزرگترین سرمایه و افتخار فرهاد این بود که در دل مردم بود. او از ما جدا نیست. به او گفتم سرمایه فوتبال ما در مربیگری هستی. هم هوش خوبی دارد هم کلاس می‌رود. در آینده می‌تواند به عنوان مربی به استقلال کمک کند.

وی در مورد دلیل ناراحتی‌اش در کنار زمین گفت: یک جوان 20 ساله همه چیز را زیر سوال می‌برد اگر حرفی بزنم به شما برمی‌خورد. ناراحتم کسی که 20 سال برای فوتبال زحمت کشیده و هنوز در زمین فوتبال است  برایش حرف درمیآورند. اگر حرف بزنیم هزارتا حرف می‌زنند. به یک بچه 20 ساله چه بگویم.

قلعه نویی در مورد جدایی جباری و رفتن مجیدی گفت: در مورد رفتن جباری حرف نزنیم باید جایگزین پیدا کنیم شاید با رفتن فرهاد شرایط سخت شده و من و همکارانم یک ریال نگرفته‌ایم. از تمام دوستانم پول گرفته‌ام نمی‌دانم چطور باید پس بدهیم. ما دستی پول گرفتی و شانس ما وزیر انتخاب نمی‌شود و سرپرست انتخاب می‌شود و تمام دغدغه من این است که پولی که دستی گرفته‌آم به رفیق 20 ساله ام پس بدهم تا احترام‌ةا زیر سوال نرود. یکی قرار بود یکماه پولش را بدهیم یک را هم قرار بود سه ماهه که هیچ کدام را پس نداده‌ایم.




:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ali malekzadeh
ت : چهار شنبه 8 آبان 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');